Re: [diskussion] Öppen debatt

Kim Johansson kadavro at gmail.com
Sön Juli 8 19:05:56 CEST 2007

Till Cristian Ionescu-Idbohrn.
Det känns mer som du enbart är "ute" efter Erling i ditt inlägg, snarare än
intresserad av sakfrågan. Skärpning tack!

Till Erling,

Vi hade innan en lista inom föreningen som hette just linux-pr, den mesta
trafiken i den hade stannat av innan de gjorde om listsystemet.  I den
fördes en hel del diskussioner om hur man kan  öka  uppmärksamheten för OSS
och  man  påtade  på insändare/debattinlägg  tillsamans. Är det något i den
stilen du vill dra igång?

/Kim