[diskussion] Jo nog behövs det alltid...

Fredrik Söderlund fille.sod at telia.com
Ons Juli 11 14:37:00 CEST 2007

Skulle nog vilja säga att Marknadsföringen inom OpenSource och Linux lider
stora brister pgr av vad vet jag inte för hadde jag haft ett företag som var
i behov av konsulter + Mjukvara och stabila Supporten,,, Så saknas det en
guide eller plats där man kan träffas och utbyta åsikter vad är gångbart och
vad är inte gångbart..

Har inte varit ute på ett tag pgr av vissa hemmaförhållanden men det jag varit
ute på, Säger man blä ingen support , dyra konsulter Men mig veterligen
klagar inte samma Kunder när de köper in Microsoft support ala 750-1350 kr/
timme Konstigt...

Vi är inte dyra vi är bättre och framför allt vi Lever Open Source och andas
kunnskap eller men en gemensam samlingspunkt behövs för alla och en var både

Privat som ska visa upp och ska sälja in lite Lull-Lull,,,
eller Företagare som inte vet om man ska sälja Os eller Support först
Eller bara visa....

/MVH Gnuru