SV: [diskussion] Byta namn på föreningen ? ? ?

Jens Odsvall jens at linuxstore.se
Fre Juni 1 23:58:30 CEST 2007

On Fri, Jun 01, 2007 at 10:49:58PM +0200, Björn Sjöberg wrote:

> Hänger inte riktigt med i ditt resonemang här. Hur menar du? Vilken typ
> av markering ska man göra?
>
> --
> Björn Sjöberg
> Svenska Linuxföreningen
> http://se.linux.org

Det kan vara svårt att svara på, mer än vad jag redan har gjort.
Det är inte ballt och inne, att ha den typen av diskussion.
En markering kan vara, något liknande ( http://gpl-violations.org/ )
Tydligare än så, kan det inte bli. En fråga om att respektera, andras
arbete och nedlagda tid.

/Jens
--
Reinstalling the whole system because of a bug like
this is a bad idea.