[diskussion] Namnbyte och aktivitet

Jens Odsvall jens at linuxstore.se
Sat Juni 2 10:40:54 CEST 2007

On Sat, Jun 02, 2007 at 08:57:29AM +0200, Marcus Rejås wrote:
> [...]

På en mängd olika forum och webbsidor. Du har ju en själv.

Huvudsaken är att den är representativ, snabbt ger kontakt och
rätt information. Vare sig det är direkt, eller indirekt,
med en hänvisning, till ett bättre forum och liknande.

> Att ha en aktiv hemsida är inte allt. Jag tycker faktiskt inte ens att
> det är jätteviktigt. Varför? Jo, det finns massor av sidor på nätet (se
> gärna denna tråd[1]) som redan gör detta mycket bra. Jag håller med om
> att aktiviteten kunde vara mycket högre, men att föreningen skulle vara
> helt insomnad håller jag inte med om.

Men det kräver ett bättre deltagande, från oss enskilda medlemmar.
( med hänvisning, till min åvanförliggande komentar ).
Ett bra exempel. Är aktiviteten, på den här listan just nu.
Det är så det *borde* vara.

Ha en trevlig helg.

/Jens
--
Reinstalling the whole system because of a bug like
this is a bad idea.