SV: [diskussion] Byta namn på föreningen ? ? ?

Björn Sjöberg ibs at se.linux.org
Sön Juni 3 00:43:38 CEST 2007

On Sat, Jun 02, 2007 at 11:56:10PM +0200, Jens Odsvall wrote:
> Exakt vad är det som är oklart? Vad vill du, att jag ska omformulera?

Det verkar vara jag som missuppfattad diskussionen. Insåg när jag läste
tråden ett par gånger till att du inte pratar om namnbytet vilket jag
utgått ifrån. Det var därför jag inte förstod vad du ville markera
eller vad det hade att göra med gpl-violations..

> Ja jag tar ställning för Gpl. Är det något konstigt, med det att göra
> det?

Nej, självklart inte. Men jag trodde att det var med tanke på namnbyte
som du tyckte att vi, som förening, skulle ta ställning för GPL. _Det_
hade onekligen varit konstigt.

Se där, vad en urblekt röd tråd kan ställa till med. ;-)

Trevlig helg!

Mvh,
Björn

--