[diskussion] Byta namn på föreningen

Jens Hjalmarsson jens at se.linux.org
Tis Juni 5 10:38:05 CEST 2007

tis 2007-06-05 klockan 10:21 +0200 skrev Jens Odsvall:
> Såg även att frågeställningen, bordlades tillsvidare. Vore bra med en
> kommentar, av den nya ordföranden.

Det är inte jag som är ordförande, men jag är sekreterare i styrelsen så
jag svarar ändå. Frågeställningen bordlades bland annat eftersom
diskussionen fortfarande går varm här i diskussionslistan. Bordläggandet
betyder inget annat än att vi inte kan bestämma nånting just nu och det
är dumt av oss att kväva den diskussionen genom att bestämma nåt i det
här läget och vi kommer titta mer på frågan.

Sen vill jag bara påpeka att det är varken styrelse eller ordförande som
bestämmer vad föreningen ska heta, utan det är årsstämman och därmed
alla medlemmarnas beslut.

--
Jens Hjalmarsson
Svenska Linuxföreningen