[diskussion] Namninsamling för öppna format för mediafiler på svt, sr och regeringens webb

"Anders S. Lindbäck" anders.lindback at linuxbolaget.se
Tors Nov 15 11:39:56 CET 2007

razor head epostade redan 2007-09-20 18:13
> Hej! Tipsar härmed om namninsamlingen "Åtminstone ett öppet format i
> webbutsändningar från SR, SVT och Regeringen":

Får gratulera den som startade namninsamlingen.

Enligt uppgifter jag har fått så har SR börjat titta på möjligheten
att använda ogg för sina webbutsändningar pga denna namninsamling.

Nu gäller det bara och hoppas att de väljer att göra det.

--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides