[diskussion] Namninsamling för öppna format för mediafiler på svt, sr och regeringens webb

Johan Hansson tage.tall at gmail.com
Tors Nov 15 12:52:42 CET 2007

Det skulle ju vara toppen att någon börjar i allafall..

själv har jag skickat ett mail till Viasat, som kör ganska tuff reklam för
sin "On demand tjänst".. jag skulle ju ta och testa det där eftersom dom kör
sån reklam för tjänsten, tror ni att det fungerar utanför Windowsvärlden:
svaret är ju ett rungande "NEJ"

Har dock inte fått något svar från dem trots att det var 3-4 veckor sen
snart.

Registered User #418874 http://counter.li.org