[diskussion] kommersiell support

Christian Huldt christian at solvare.se
Sön Juni 15 15:19:35 CEST 2008


Hej!

Jag ersatte för några år sedan en NT4-server med linux+samba åt ett
företag, och har sedan dess skött all support av denna server. I takt
med att företaget växer har de börjat bli lite oroliga för vad som
händer om jag blir överkörd av en buss.

Inga problem tänkte jag, men katalogen på se.linux.org är tom...
Kan vi fylla på den ASAP? För att skydda förenings goda rykte kan den ju
delas upp i "claimed" och "verified". För ett företag med med 40
anställda är en timmes nertid detsamma som en man/kvinno-vecka i
förlorad tid, dvs. en massa pengar.
Naturligtvis finns det alltid säljare som kontaktar dem för att erbjuda
support etc. och bland det första de av dessa jag talat med skulle göra,
är att ersätta servern med en windowsvariant.

Om jag inte kan presentera alternativ kommer detta att hända.

en enkel lista ā la
företagsnamn, erbjuder support på:, specialitet, tel/mail-/webbadress

skulle räcka långt...
(kanske ort också?)

-- 

Christian Huldt
Solvare
+46704612207


-------------- next part --------------
En bilaga som inte var text, skiljdes ut...
Namn       : christian.vcf
Typ       : text/x-vcard
Storlek: 188 bytes
Beskrivning: inte tillgänglig
URL        : http://lists.se.linux.org/pipermail/diskussion/attachments/20080615/911253ef/attachment.vcf 


More information about the diskussion mailing list