[diskussion] kommersiell support

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Sön Juni 15 16:42:33 CEST 2008

Hej!

Det är jag som har hand om Företagslistan. Den är inte borta, den bara vilar
lite sedan flytten tillbaka till Plone.

Jag har den i en MySQL-databas och kommer att lägga tillbaka den så den finns
igen men jag har inte haft tid. Är det någon som kan göra det innan jag
hinner så är det bara bra.

  /Marcus

Marcus Rejås          jabber:   marcus at jabber.rejas.se  ,= ,-_-. =.
Rejås Datakonsult     e-mail:   marcus at rejas.se        ((_/)o o(\_))