[diskussion] Vad gör våra medlemmar inom FOSS?

Roger Sinel rsinel at bredband.net
Sön Sep 5 13:34:44 CEST 2010

Hej,

Jag skall göra en liten redovisning på LinuxTräff 2010, på vad våra
medlemmar gör inom FOSS.

Kan ni vänligen svara på följande frågor så jag får en bra lista av vad
ni gör och är inblandad i gällande FOSS.

Redovisning skall göras anonymt, vi skall inte pekar ut vem som gör vad.

Frågor,
Vilka FOSS projekt har ni bidraget till? tex Apache, Squid, Curl, Gnome.

Har ni en egen projekt eller företag inom FOSS vad heter företaget och
vad är URL'n till webplatsen?

Vilka evenemang eller konferens har ni varet på gällande FOSS?

Vilka andra FOSS grupper eller föreningar är ni delaktig i förutom
Svenska Linuxföreningen?

--
Mvh
Roger Sinel