[diskussion] Kandidat till styrelsen

Fredrik Mikker fredrik at mikker.se
Tors May 12 22:55:19 CEST 2011

 Hej!
 Jag vill kandidera som ledamot i föreningens styrelse för 2011.
Det här kom lite sent vilket jag ber om ursäkt för men jag hoppas
kunna bidra och verka ändå.
 Lite om mig då:
 Fredrik Mikker
 27 år, inflyttad dalmas från Älvdalen, bor sedan sex år i
Stockholm, för närvarande i Bandhagen men flyttar snart till Farsta.
Ingen familj ännu men har flickvän.
 Har haft intresse för opensourcemjukvara och Linux i synnerhet
sedan år 2000, har varit styrelsemedlem i Älvdalens datorförening
när jag bodde där och varit medlem i Svenska Linuxföreningens
driftgrupp sedan 2010.
 Jobbar som konsult inom övervakning med ett företag som har
rötter i opensource och bidrar aktivt tillbaka till communityt.
 Vad jag vill uppnå under 2011:
     - Att föreningen blir mer aktiv, både på internet och IRL,
både styrelse och medlemmar.
     - Ta en mer aktiv roll i driftgruppen.
 Mvh
 Fredrik