[hjalp] fetchmail + gmail = sant

Per Ronny Westin vaxxipooh at yahoo.se
Sön Mars 4 00:32:35 CET 2007

Hejsan
Har ni blivit inte less på Melodifestivalen? Vill lagra era favvolåtar
utan att bästa polar'n ser ....
Javadå jag gillade Gmail men jag gillar ju mitt Linux utan X förståss :)
Detta är en address till en utomordentlig beskrivning hur man kan använda
fetchmail till att ladda ner posten från ditt bananarama at gmail.com konto!:

--->
http://axljab.homelinux.org/Gmail_POP3_with_Fetchmail
<---
Sen kan man ju använda "no brainer smtp" för att skicka posten i Mutt åsså:
--->
http://nbsmtp.ferdyx.org
<---

Ville bara dela med mej - allt detta funkar utmärkt med Mutt ...

Ha de bra (det tog mej två wjiskey att fixa allt detta så det är enkelt)
Vaxx

 /\_(\/)_/\   Per Ronny Westin | AKA Vaxx | vaxxipooh at yahoo.se
 \(^^--^^)/             MSN: ronnywestin at hotmail.com
                         http://kahli.homeunix.org

+-----
36 SSL snullen condor 2E781 ASIC Rewson guest Kilderkin Ionosphere SAAM DOE
-----+