[hjalp] Detta meddelande riktar sig till moderatorn - Andra kan kasta meddelandet

Micke Karlsson mmmicke at gmail.com
Sat Sep 1 19:31:49 CEST 2007

Jag är visserligen inte moderator, men jag gör ett försök ändå:

Även om du byter mailadress på föreningens hemsida uppdateras inte
maillistan med din nya adress. Det måste du göra separat, och du kan
göra det genom att logga in här:

Tänk på att du måste göra detta för varje lista du är med i.

/micke