[hjalp] Ipod nano i Linux

Jostein Martinsen-Jones jostmart at gmail.com
Fre Jan 4 22:05:17 CET 2008

Om det är den nya modellen du fått, den som är fyrkantig istället för
rektangulär?
Jag har en sådan och upptäckte att Apple ändrat i sitt filformat på sin
'databas' så man skall vara tvungen att använda itunes.
För att få det att fungera checkade jag ut libgpod från kodarkivet och
kompilerade/installerade det själv.