[hjalp] Fel Diskstorlek i BIOS ?

Per Ronny Westin vaxxipooh at yahoo.se
Tis Mars 11 05:48:22 CET 2008

On Sun, 09 Mar 2008 23:39:49 +0100
Murat <morat.alp at gmail.com> wrote:

> Kolla om du har byglat hårddisken rätt!!
> Kolla också om du det finns en nyare bios version till moderkortet..!!
> För att utesluta att det är datorn kan du prova med att sätta i
> hårddisken i någon kompis dator och helst en ny...

Hejsan

Jag löste det med att göra 2 partioner på 60 Gb vardera plus
en 400 Mb för swap - hittade ingen BiOS uppdatering för min
gamla Compaq - men detta går ju bra ändå ...

Mvh
P.R Westin

 /\_(\/)_/\   Per Ronny Westin | AKA Vaxx | vaxxipooh at yahoo.se
 \(^^--^^)/             MSN: ronnywestin at hotmail.com
                         http://kahli.homeunix.org
+-----
Link 16 7NL SBS rhost COCOT WWSP Blackbird Clandestine Visa/BCC SETA DSNET1
5926 Al Amn al-Askari NSDD AUTODIN FARC Menwith SEIDM *& Uziel Atlas
-----+