[hjalp] Bara problem.

Roger Sinel rsinel at bredband.net
Ons Nov 26 18:44:10 CET 2008

Hej Jan,
det var jag sm ringde dig igår.

Har du försökt installera om din dator med Fedora eller Mandriva än?

Du sade att Fedora skivan var ca 6 månader gammal. Testa med den, och
under installationen välja att tag bort alla Liux partitioner, och
acceptera den default disk layouten.

En svar på att du, "inte kan installera windows igen" är att Linux har
skapad partitioner som windows inte kan ser. Du måste använder ett disk
verktyg (tex http://www.ranish.com/part/) för att tag bort de tre
partitioner som Linux säkert har skapad.

/Roger