[hjalp] gentoo

"Anders S. Lindbäck" anders.lindback at linuxbolaget.se
Mon Sep 29 10:11:09 CEST 2008

Christian Huldt epostade redan 2008-09-28 10:20

> Kanske föreningen skulle ha en support/panik-sida med telefonnummer?
> "sambaserver funkar inte: ring dessa"
> (fast det kanske räcker att lämna föreningens url, det finns ju
> supportsidor...)
> Min tanke är väl att utnyttja communityn så att så att många små företag
> tillsammans kan ha kapacitet och resurser som det värsta storföretaget...

Föreningen har en företagskatalog med kontaktinformation till ett
stort antal företag. Du kan söka i den för att se om någon kan erbjuda
vad du söker.

Du kan även söka på jobb-epostlistan som är tänkt för företag att
annonsera ut jobb - antingen då de söker nyanställa eller söker
kommersiella supporttjänster.

hjälp-epostlistan är tänkt för användare som vill ha hjälp av
andra användare.
--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides