[hjalp] Hjälp med roundup issue

Mimmi Purmonen a04mimpu at hotmail.com
Tis Apr 26 10:06:27 CEST 2011

Hej,

Jag vänder mig till er med förhoppningen att ni kan hjälpa mig. Linuxdistrutionen som jag använder är Ubuntu. Jag har följt guiden med att sätta upp en roundup-server och där jag skapat en trackers som finns under /opt/roundup/trackers/projekt. Denna trackers kommer jag åt via http://localhost:8917/projekt/. Där har jag en issue tracker. Jag har en csv-fil med information som man ska kunna åt komma när man besöker denna issue-tracker. Problemet är att jag inte lyckas importera min csv-fil dit. Testat med alla möjliga kommandon, roundup-admin - import .... osv. Detta har jag försökt lösa i tre veckor och behöver verkligen hjälp. Kan ni hjälpa mig med detta så är jag verkligen tacksam.

Med vänliga hälsningar

Mimmi Purmonen