[hjalp] Hjälp med roundup issue

Anders S Lindbäck anders.lindback at linuxbolaget.se
Tis Apr 26 12:33:09 CEST 2011

On 04/26/2011 10:06 AM, Mimmi Purmonen wrote:
> Hej,

> [...]

Kan inte se att roundup har direktstöd för import av csv format.

roundup-admin - import  importerar enligt roundups eget format.

De verkar rekommenderar att man importerar med deras eget format i dokumentationen.
Enklaste är förmodligen att formattera om dina indata från csv-filen till
roundups eget format och importera dina data den vägen.

Anders