[selinux-webdev] Byta webbsystem till Drupal?

Roland Buresund roland at buresund.se
Mon Nov 14 17:16:06 CET 2005

Intressant ide, då jag utvecklat mina egna moduler i Drupal och för närvarande
håller på att byta till Plone (dvs., jag kör den omvända routen).

Några varningens ord gällande Drupal:
  1) Template-hanteringen är under all kritik (inkl. ingen XHTML)
  2) Sökfunktionaliteten stinker (arbetas aktivt på att åtgärdas)

Men lycka till, och jag hjälper gärna till med råd om det behövs.

MVH

Roland B.

--
Roland Buresund, MBA, MCMI, CISSP, Civ. Ek.
Ringv. 1, SE-135 50 TYRESO, Sweden/Suede