[selinux-webdev] http://devel.se.linux.org/

Jakob Carlsson esrange at paranormal.se
Mon Nov 14 17:26:25 CET 2005

> Om det är någon som känner sig vara i behov av större rättigheter på sitt
> användarkonto på devel så är det bara att höra av sig till mig.

En lista på dom olika "rollerna" som finns nu och vad dom kan göra hade
varit bra så man kan se om man behöver mer rättigheter för att göra det
man hade tänkt göra just då (eller tänkt kolla) :-)

Finns det mer än anonymous, authenticated user och manager eller?

En annan sak som jag upptäckte när jag klickade runt lite, stavningen i
den svenska översättningen är ganska kass på en del ställen, "Publiserad"
istället för "Publicerad" och liknande saker.

--
Jakob Carlsson
esrange at paranormal.se
http://esrange.tk