[webb] workflow

Björn Sjöberg ibs at se.linux.org
Sat Sep 1 13:35:57 CEST 2007

n Sat, Sep 01, 2007 at 10:53:23AM +0200, Alexander Nordström wrote:

> Sluta be om det då? (Vilket du verkar ha gjort nu.) :-p

Hahhaha, allt är sig likt. När allt kommer till kritan ligger felen
hemma här i hörnen likt dammråttor. Tack så mycket!

Förlåt att jag snöar iväg offtopic här men jag har tappat headern
"List-id:" på flera mail (vilket är den egentliga anledningen till
felsorteringen). Saknade den bland annat på det mail från tim som jag
tidigare svarade på. Menar ni att det är min spamassasin som förstör det
också och att ni har intakta headers? =)

Mvh,
Björn

--
"Woof bloody woof"
	- Gaspode The Wonder Dog

6001 EDF9 073C DF8B A982  F487 7006 BD56 CA3B C436