[webb] workflow

Björn Sjöberg ibs at se.linux.org
Sat Sep 1 18:16:42 CEST 2007

On Sat, Sep 01, 2007 at 01:35:57PM +0200, Björn Sjöberg wrote:
> Förlåt att jag snöar iväg offtopic här men jag har tappat headern
> "List-id:" på flera mail (vilket är den egentliga anledningen till
> felsorteringen).

Jisses, så mycket att hålla reda på. Detta berodde på att inställningen
"Undvika att få e-postbrev från listan som även är adresserade direkt
till dig?" defaultade till ja.. alltså, när min adress är med som
mottagare så får jag inga brev från listan d.v.s. ingen List-id:-header.

Tack till Fredrik som uppmärksammade mig på detta.

Mvh,
Björn

--
"Woof bloody woof"
	- Gaspode The Wonder Dog

6001 EDF9 073C DF8B A982  F487 7006 BD56 CA3B C436