[webb] bloggning

"Anders S. Lindbäck" anders.lindback at linuxbolaget.se
Tis Jan 29 21:56:08 CET 2008

Tim Terlegård epostade redan 2008-01-29 20:50

> Kravspec finns det inte någon. Först och främst ska sajten driftsättas
> som
> den är nu. Den är i princip klar. Eller klar och klar, det blir den ju
> aldrig,
> men det nödvändigaste är färdigt. Sen får vi se vad folk önskar för
> funktionalitet.

Siten finns på

http://devel.se.linux.org/

och ser ut som den design och den logo som vunnits via tävlingar
av medlemmar i föreningen.

Det enda jag riktigt saknar är att de nya arbetsgrupperna varit
väldigt dåliga på att sätta upp beskrivning av sig själva
(förutom SYS)