[webb] bloggning

Tim Terlegård tim.terlegard at gmail.com
Tis Jan 29 20:50:39 CET 2008

On Jan 29, 2008, at 7:16 PM, Robin Harms Oredsson wrote:

> Finns det någon sida med info om vad som är kravspecen för sidan? Är
> planen att göra utvecklingen i XP-stil?

Kravspec finns det inte någon. Först och främst ska sajten driftsättas
som
den är nu. Den är i princip klar. Eller klar och klar, det blir den ju
aldrig,
men det nödvändigaste är färdigt. Sen får vi se vad folk önskar för
funktionalitet.

> I Betahaus (mitt företag) håller vi just nu på att utveckla ett
> projektledningverktyg för distribuerad XP utveckling. Det kanske vore
> något för det här sen också?

Inte en susning. Men du får gärna demonstrera när det är färdigt
så får vi se folk tycker.

/Tim