[selinux-aktiva] UserLinux (var: Kort rapport från MälarLinux2004)

Andreas Somogyi andreas at somogyi.nu
Mon Nov 8 12:01:40 CET 2004

On Mon, 2004-11-08 at 08:58, Marcus Rejås wrote:

> Jo, det beror ju på hur man ser det. För att företag skall ta till sig
> produkten krävs att den drivs av en organisation utan vinstintressen. Så

??? Varför det?? Min erfarenhet är snarare att företag efterfrågar
professionell support bakom produkten, och att de hellre litar på
företag än på frivilligorganisationer. Man kan ju faktiskt skriva ett
avtal med ett företag om att t.ex erbjuda buggfixar inom en viss tid
etc, vilket man inte kan göra med frivilligorganisationer...