[webb] Struktur på webbplatsen

Björn Sjöberg ibs at se.linux.org
Sat Aug 25 22:46:37 CEST 2007

On Sat, Aug 25, 2007 at 08:17:07PM +0200, "Anders S. Lindbäck" wrote:
> Tyvärr, I min distribution så finns det ingen sådan katalog
>
> Däremot finns en fil /etc/group
>
> Enligt Linux Standard Base LSB så skall filen heta /etc/group så om
> den inte heter så - så väljer distributionen att inte följa LSB.

Dra mig sidledes, jag kollade inte ens innan jag sa något. Är så
fruktansvärt van att skriva fel. Siktar alltid på /etc/groups men tack
vare tab-completion så brukar rackarn stanna på group och jag har inte
ens reagerat på det. Där ser man..

Hur det än må vara med det så tycker jag att pluralis låter klokast.

--
"Woof bloody woof"
	- Gaspode The Wonder Dog

6001 EDF9 073C DF8B A982  F487 7006 BD56 CA3B C436