[webb] bloggning

Robin Harms Oredsson robin at betahaus.net
Tis Jan 29 19:16:41 CET 2008

Hej alla!

Finns det någon sida med info om vad som är kravspecen för sidan? Är
planen att göra utvecklingen i XP-stil?
I Betahaus (mitt företag) håller vi just nu på att utveckla ett
projektledningverktyg för distribuerad XP utveckling. Det kanske vore
något för det här sen också? Tanken är att föreningar ska få köra det
på vår server fritt + att det så klart ska gå att ladda ner som en
produkt. (Under GPL)

Man behöver alltid lägga ner mycket tid för att få saker att funka,
speciellt när man blandar olika system ;)

Hare fint!
/r